درمان گیاهی سیستماتیک SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان گیاهی سیستماتیک SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری

بیمارستان های کلیه Shijiazhuang شرکت است و برای درمان گیاهی سیستماتیک آن از بیماری مزمن کلیه شناخته شده، در کنار من شما را بعضی از جزئیات در مورد آن به من بدهید.

1. سم زدایی. ما درمان مانند حمام دارو کنند. در این روش درمانی در ارز مواد از طریق پوست کار می کند. سموم (کراتینین) دریافت مرخص و مواد پزشکی از طریق پوست به داخل مویرگ ها خون دریافت کنید. به طور کلی، کراتینین می تواند حدود 30٪ با حمام دارو را کاهش دهد. سایر درمان ها شامل انما، که آن هم یک درمان سم زدایی، استفاده از روده بزرگ به عنوان مکان های تبادل از مواد تشکیل دهنده دارو.

2. خون promotion.Acupuncture گردش خون و فتیلهگذاری این نسخهها کار در تنظیم گردش خون بدن، به دلیل کاهش میزان فیلتراسیون کلیه نرسیدن خون کافی به کلیه ها مربوط است. به طور کلی، کلیه اسرار رنین به منظور افزایش فشار بدن، به منظور خون را فشار دهید تا کلیه ها.

3. دهان و دندان طب گیاهی گرفته شده است محدود به پوست 30ml 60ml به در روز، با هدف تنظیم اشتها و جایگزینی مواد مغذی است.

4. درمان اولیه اسمز از یک پایه است که از خارج در کمر shenshu acupoints کاربردی است. این یک درمان برای تعمیر آسیب کلیه و اهانت آمیز از این ماتریکس خارج سلولی کار برکنار شده کار می کند.

5. در تنظیم کامل، فاکتورهای التهابی در خون تمیز کردن، سطح سم به طور کلی در حال کاهش یافته است. پروتئین در ادرار را می توان کاهش می یابد. و صدمه به کلیه ها را می توان تعمیر.

به آن را بیشتر به شما روشن، من حاضر به شما vedio مربوط به درمان های تخصصی ما ارسال هستم، و شما می توانید در آنها را در اینجا نگاه کنید

و ما نیز بسیاری دیگر از درمان های منحصر به فرد داشته باشد. ما بهترین درمان سیستمیک است که مناسب ترین به وضعیت کلیوی بیمار اتخاذ خواهد شد. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری خود نیاز دارند، شما می توانید پیام را ترک و یا ایمیل به ما. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/479.html





:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: